Jeruzalem in het nieuws - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Bjorn Lous - WaarBenJij.nu Jeruzalem in het nieuws - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Bjorn Lous - WaarBenJij.nu

Jeruzalem in het nieuws

Door: Bjorn

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

23 Maart 2011 | Israel, Jeruzalem

Beste mensen,

Zoals jullie misschien gehoord hebben is er vanmiddag voor het eerst in 5 jaar weer een 'ongeluk' gebeurd. Daarom wil ik jullie even kort laten weten dat wij allemaal in orde zijn. De plek waar het gebeurd is komen we normaalgesproken niet, wij wonen en werken allemaal in het zuidwesten van de stad.
De laatste berichten zijn 1 dode en 39 gewonden, de stad scheen vol met sirenes te zijn vanmiddag, en het verkeer schijnt nog licht ontregeld te zijn. Maar bij ons is er vrij weinig van te merken. We zullen wel iets voorzichtiger zijn en het nieuws in de gaten houden de komende dagen.
Tot slot wil ik jullie vragen om te blijven bidden voor de situatie en de spanningen in het land. Vooral dat ook hierna toch de rust bewaard mag blijven en dat niemand wrok zal koesteren. En ik wil jullie ook vragen om te bidden voor goede reacties van de leiders en dat de media ook genuanceerd en eerlijk verslag zullen doen van deze gebeurtenis en de achtergronden.

Hartelijk dank!
Bjorn

• 23 Maart 2011 - 17:03

Corrie N.:

Dank je wel voor je snelle bericht.Zojuist hoorde/zag ik het nieuws op het journaal hier.

• 23 Maart 2011 - 19:22

Marsja:

Goed om te horen dat je veilig bent.

Veel zegen en sterkte in deze spannende tijd...

• 24 Maart 2011 - 07:33

Carootje:

Moest inderdaad gelijk aan jouw denken, logisch. Fijn dat je veilig bent en dat alles bij jullie in orde is. Ik bid voor je! Succes verder met je werk.

liefs

• 24 Maart 2011 - 10:08

Oma:

Natuurlijk was je gelijk in mijn gedachten
    Ook ingebed brengen die in rouw gedompeld zijn en de gewonden.
    groetjes oma